Från sommar till Höst

| Postat i: Familjeliv
Fy sjutton vad snabbt det har gått, från jätte varmt sommarväder till jätte kalla höst kvällar.
För bara en vecka sen gick jag i t-shirt ute och nu är det nära att jag tar vinterjackan på mig när jag vet att jag ska vänta på bussen på kvällarna efter jobbet, det är på riktigt iskallt! :S

Jag tycker att det är jätte svårt att veta vad barnen ska ha för kläder på sig när man går ut nu.
Man vill ju inte att dom ska frysa, men samtidigt är man rädd för att dom ska bli för varma :/
Har inte köpt nå vinterkläder än, förutom ett varsitt par vantar ( tunnare-stickade )
Har hittat overaller som vi ska köpa iaf, ska bara åka till butiken och prova först...
det är också svårt tycker jag, att veta vilken storlek som passar.

Letar även efter fleeceoveraller / fleece-set .
Dom flesta är inte så fina tycker jag. Viktigast är ju självklart att dom håller värmen och är bekväma för barnen, men om det finns några som är både fina och bra så skulle ju det vara super!
Några tips kanske ? :D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: