Sent inlägg om julen !

| Postat i: Familjeliv
Hej igen, efter en väääldigt lång paus från bloggandet !
Har haft så mycket att göra runt jul och nyår, har jobbat ganska mycket också.
Den lilla tiden som har funnits kvar har jag velat delat med min underbara familj!

Barnens första jul blev helt perfekt! Som förtrollad.
Vi var först i Åshammar, ett väldigt litet samhälle utanför den lilla staden Sandviken :P Min släkt på min fars sida firar alltid där, så vi var där mellan 13-14.30 åt lite grann och önskade alla en godjul!

Efter det åkte vi hem till min mamma där mina systrar var, Lilly, Smilla och Felisia!
Kollade på KalleAnka, tog en kaffe och öppnade julklappar :)
(fick med mig en skvätt av mammas doppigryta också ;p Johnnys familj äter inte sånt )

Hem till ljuva hemmet vid 17 tiden och här stog barnens farmor och lagade mat och fixade med städningen som vi inte hann med innan vi åkte. Dukade fram allt och precis i tid kom Johnnys släkt. Vi satte oss och åt och baaaraaaa tog det lugnt, precis som en julafton ska vara !
Anders ( Johnnys kusin ) och Jessica ( kusinens sambo ) hade med sig lilla Harry och Elice skrattade varenda gång han sprang förbi. Han är en hund på max 2kg ?  haha
Sen kom tomten och alla barnen ( tre stycken ) satt i knät och tittade för första gången i ögonen på "en riktig" tomte :D Ingen blev rädd! Helt otroligt ! Elice var liiite skeptiskt men var inte rädd eller ledsen :)

Massor av julklappar fick dom från höger och vänster och tillslut var dom så trötta att dom inte ens orkade leka med allt dom hade fått, så vid 21 tiden blev det sängen för dom två små och de flesta gästerna åkte hem då.
Som sagt hade vi en Helt fantastisk jul!
Kommer att skriva lite mer om speciella saker som hände på just julafton i ett senare inlägg, men nu är det faktiskt dags för mig att sova ! Har även lite tråkroliga nyheter att berätta om! 
Ledig i morgon och det ska firas med städning och lång promenix med dom jag delar livet med !

Hoppas er jul har varit bra och om ni har barn att dom tyckte det också :D
God natt ! 

Foton från julen kommer imorgon :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: