Wiiehoo ! :D

| Postat i: Familjeliv

Igår stog både Anton och Elice utan stöd, Anton en kortare stund och Elice längre stunder och flera gånger och idag är det inga som helst problem för henne att stå själv ! 
Anton klättrar istället upp i soffan och sätter sig och leker med någonting han inte får ha, till exempel fjärrkontrollen !
Det är så roligt nu, för dom lär sig saker hela tiden. Och då menar jag Hela tiden! Elice lär sig saker som är bra att lära sig, så som att härma ljud, klappa händerna osv. Anton däremot lär sig BARA hyss, som att klättra, peta i kontakt uttag, öppna spisluckan osv ;) haha, men det har också sin charm, det är ju också utveckling 

Kollade min mail igår förmiddags och såg att jag har vunnit en tävling på LindaBloms adventskalender :D En sodastream, hur perfekt är inte det ?!  blev super glad, jag vinner väl aldrig något ?

Idag blir det shopping till julgranen, lite sent ute kanske, men det är en av de grejer som står på schemat idag !
Även, pepparkakshus ( i egen design ) , städa , tvätta och baka julbak står med! Vi får se hur mycket som hinns med, är ju ledig i morgon också :D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: