Paket ! :D

| Postat i: Familjeliv
Fick hem nya bilbarnstolarna idag, och kunde inte bli mer nöjd! Allt var bra med dom! Färgen, storleken, installationen.. Ja, allt! Om det nu ska finnas någonting att klaga på så hade jag velat att ett av de tre vilolägen som finns på dom skulle gått ner mer till ligg läge än den gjorde, men det är inget jag tycker är ett minus, utan det hade bara varit ett extra plus om det gick ;)
 

Tror inte de har för låga ligglägen för att det är farligt när man kör om en krock skulle inträffa. Då ska barnen sitta så upprätt som möjligt :) det är därför man ska byta bilbarnstol så fort barnen kan sitta, för att den första bilbarnstolen de har är i en för lutande ställning, vilket inte är bra då :)

Svar: Jaha :D Hade jag inte en aning om ! :P Tack för det, nu vet jag :D Då är det ju förmodligen därför ;)
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: