En utekväll för föräldrarna ..

| Postat i: Familjeliv
Det blir bättre och bättre, men eftersom att jag inte kan alla koder osv så tar det lite längre tid att göra fint här..
Kon gärna med förslag om vad jag kan göra bättre eller tjusigare :)

Imorgon är en dag jag lääängtar efter super mycket samtidigt som jag tycker att det ska bli lite jobbigt.
Anton och Elice ska sova hemma hos min mamma i morgon natt, och dom har gjort det en gång tidigare när dom var små bäbisar, men inte nu när dom har blivit stora och börjat förstått att här hemma är deras hem, deras leksaker, deras rum & deras sängar. Nu har dom lärt sig hur man uttrycker känslor, och vilka som är vilka osv.
Hoppas att det fungerar utan problem.

Det ska i alla fall bli super skönt att få egen tid tillsammans med Johnny. Utan alla måsten och stenkoll efter barnen. Det blir en ute kväll med trevligt sällskap, men först förbi köpis på vägen hem från mamma för att se om vi hittar nå snyggt att ha på oss ;)   

Många föräldrar tycker om att sitta hemma, hyra en bra film och mysa upp sig riktigt rejält när dom "äntligen" har barnvakt till barnen.
Men vi kollar ofta på film tillsammans ändå när barnen sover på kvällarna så några öl ute i trevligt sällskap är vår avkoppling !
Vad gör ni när ni vill koppla av lite ? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: