Jul utan snö ?

| Postat i: Familjeliv
Tre dagar kvar till jul , vi har gröna gräsmattor och plusgrader ? :(
Jag är oftast väldigt traditionell av mig, vilket betyder att man ger bort presenter när nån fyller år, man åker till kyrkan på lucia & skolavslutningar, man köper julklappar ( iaf till barnen i familjen ), man äter julmaten, man dansar kring stången på midsommar osv. osv. Ni fattar !? ;)
Men iår har jag inte gjort nått ???  Har inte köpt en enda födelsedagspresent till någon ( vad jag kan minnas ), dansade inte kring någon stång, såg nog inte ens en ! Missade lucia både på dagis och i kyrkan och någon skolavslutning var jag inte heller på, så vad spelar det för roll om vi springer ute i kortklänning och flipflop i jul ?
KLART DET SKA VARA SNÖ PÅ JULAFTON !?  :'(  Hur landar annars tomten med släden ?

jaja, till det positiva. Vi är strax klar med julklapparna, 20st klara och vi har endast 4 julklappar kvar att handla.
Har även slagit in alla julklappar nu och det känns super skönt att fått det gjort iaf.
Håller på med ett pepparkakshus/kyrka som jag hade hoppats på att bli klar med idag, men ICKE ! får bli i morgon efter jobbet.

Förlåt för dålig bild på granen ! Alla kulor syns mycket bättre här hemma, IRL ! Men på bild var det väldigt svårt att få dom att synas med tanke på att vi har vit vägg, genomskinliga glas och vita kulor och en urusel fotograf ;)


Ja, just det ! Johnny köpte en servettlåda han tyckte att vi skulle ha !
Och jag kunde inte annat än hålla med honom !

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: