Nya skor

| Postat i: Allmänt
Nu har hela familjen köpt nya skor... förutom pappan ?
Han ville inte ens kolla på ett par, han tyckte att han inte behövde några ?
Så jag passade på att köpa två ! haha, nä riktigt så var det kanske inte ;)

Vi var egentligen ute efter en varm jacka åt mig som inte var en stor plufsig dunjacka, utan någonting mindre.
Typ figursydd filtjacka skulle jag vilja ha, men det var tydligen fel årstid för att leta efter en sån nu. Dom flesta var på rea och därmed alla i strl 40/42 ! Passar tyvärr inte mig!
Så när vi inte hittade någon jacka tyckte Johnny att jag skulle kolla efter ett par skor att ha på jobbet!
Tidigare har jag jobbat i ett par platta skor men väldigt tunn sula, typ sommarskor !
Hittade i alla fall ett par skapliga på Stadium för 499kr. tyckte det var ett bra pris för någonting jag bara ska använda när jag jobbar... Jag är väldigt snål när det gäller mig själv och saker jag Egentligen redan har, även om det jag har inte är bra så tycker jag att det är dumt att köpa nytt när jag kan lägga pengarna på någonting jag inte har !?
Håller ni inte med mig ? :P
Men men, dom blev det i alla fall .
Några dagar senare kom snön och då var det dags för vinterskor åt Anton & Elice.
Åkte till Valbo och hittade skor efter Max 5 min.. Skapligt, annars brukar jag kunna gå i flera timmar innan jag är nöjd! ;)

Svart/Gröna Till Anton & Svart/Rosa Till Elice !
 


Och förresten...
Skorna jag köpte till jobbet var också Svart/Rosa, så nu mer matchar jag och Elice ;) 



Medan Johnny stod i kön och skulle betala barnens skor passade jag på att kika en sväng på damsidan. och hittade ett par underbaringar direkt !
Gick ut ur butiken, och innan vi kommit fram till bilen sa Johnny : Sluta var så snål mot dig själv och köp skorna ?
Aaaahmen okej då :D

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: