Vår jul i bilder

| Postat i: Familjeliv
 
Vår jul började i åshammar, men "jullunch" och julklappsöppning för Anton & Elice
Blev inte så mycket bilder där eftersom att vi snart skulle vidare så vi ville umgås så mycket som möjligt & inte leka fotograf!

Så en bild ifrån Åshammar bara ! 
( Anton )

Sen vidare hem till min mamma, barnens mormor!
Först var det dags att äta ( Anton & Elice )

Sen öppna julklappar :)
( Barnens Mormor & Anton )

Anton och Elice fick en varsin dagisväska av deras gudmor, min kusin Jenniefer
(Jag & Elice)
 
När kalle var slut åkte vi hem till oss och åt !
(Maten)
Och vårt inte alls så fina pepparkakshus!
( bättre lycka nästa gång )
 

FarsanBaloo smälter maten :)
(Barnens pappa, Johnny)


Julklappsöppning på hög nivå. Anton och Elice fick så mycket julklappar att dom tills slut tröttnade på allt papper och snören och bara ville sitta i knä :P
( Jag & Anton )

( Anton & Elice )

(Jag, Anton, Jessica & Melina)
( Anton, Elice & jag )

(Anton)

(Elice)

(Melina, Barnens tremänning)

(Vi fyra + Anders, Johnnys kusin & hunden Harry)

(Vi fyra. Jag, Elice, Johnny & Anton) 

(Melina & Hennes farmor, Doris. Johnnys moster)

(Anton & Elice)


Tomten kom också :)
(Tomten & Anton )

(Tomten & Elice )

(Tomten & Melina)
(Barnens tremänning)



Som ni ser har Elice tre olika klänningar på sig på julafton, och det hade hon därför att hennes tänder på överkäken var på väg. Ni kan ju gissa om hon dreglade nå ;)

Och igen, vi hade en helt förtrollad jul!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: