Vårkänsla

| Postat i: Familjeliv
Den älskade våren är på väg, och det bästa är att det inte har varit så mycket snö så det kommer inte bli så blött och slaskigt den här våren! TUMMEN UPP!
Anton & Elice fick pannkaka med sylt till lunch idag, och jag tror dom älskade det lika mycket som mig ;)
Försöker få dom att förstå att man kan äta själv utan att bli matad, så idag fick dom kladda pannkaka med händerna, plusset med det är att då hinner mamman och pappan äta sin mat innan den blir kall ! :)
Vi gick en sväng till affären i det fina vårvädret, vände även på vagnen så barnen kan se utåt istället för att dom ska behöva kolla på oss hela tiden. Dom blev supernöjda, sa inte ett ord varken på vägen dit, inne på affären, eller på vägen hem ! Bara tittade runt på allt dom inte kunnat sett förr.



När vi kom hem var det dags för lite mat, medan pappa Johnny lagade den ställde jag mig och gjorde bullar... utan jäst ! Dom blev faktiskt goda, över förväntan! TUMMEN UPP IGEN !
Lägger ut receptet senare eller i morgon :)

Tidigare i morse försökte jag få Anton och Elice att borsta tänderna själva också ! Det gick så där, men Anton börjar i alla fall förstå att man inte ska suga på den utan att man ska gnugga den mot tänderna ! :D
 
 
 

Söt :)

Svar: Tack :)
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: