en bra dag

| Postat i: Allmänt
Började dagen med att gå in på arbetsförmedlingens hemsida, bara för att titta vad som fanns.
Hittade två jobb jag Vill jobba med, någonting jag vill göra resten av mitt liv typ. Så jag skickade in en ansökan till båda två. En timme senare ringer dom från det ena jobbet och vill ha in mig på en intervju och två timmar senare satt jag där och fick beskedet om att provjobba redan på onsdag.
Jag som hade räknat med att behöva vara hemma tills barnen börjar på dagis efter sommaren 2014.
Hoppas verkligen det går bra på onsdag, håll tummarna för mig är ni gulliga ! :D

Antons tand växer mer och mer och han har redan bitit mig och gav mig även vääärldens sötaste bitmärke,
Ett bitmärke av En tand!? hur sött som helst !

Elice tänder börjar bulla upp mer och mer också, men ingen som har spruckit igenom än så länge :)

Dom har blivit så stora på så kort tid, känns som om det var förra veckan vi låg på BB!
Det är riktigt roligt att se dom utvecklas, men måste det gå så fort ? :( mina bäääbisar......









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: