Utvecklas mer och mer hela tiden!

| Postat i: Familjeliv
Elice tand har kommit fram nu :) Och den är Exakt lika gullig som Antons första. fysjutton vad utvecklingen rusar ...
Elice kryper runt här i lägenheten helt utan problem, som om hon har gjort det sen hon föddes. :D
Medan hon sov en stund runt lunchen idag hade jag Anton i köket medan jag plattade håret ( närmaste kontaktuttaget till badrummet )  & Johnny lagade mat, helt plötsligt tar han tag i dammsugaren ( Anton alltså ) och reser sig upp som ingenting ???? Men tyvärr har en dammsugare hjul och ni kan ju gissa vad som hände. Jo dammsugaren rullade iväg och Anton tappade balansen, låg och kikade upp i taket en stund medan han bestämde sig för om han skulle gråta eller inte, och sen var han uppe och kröp igen, gokillen min!<3
Nervös inför i morgon då jag äääntligen ska ringa ett samtal närmare en av mina största drömmar! :D

Jadu, de kommer ha så många blåmärken efter alla druttar hit o dit innan de kommit upp en bit i åren. Vår tjej har nog 3 blåmärken i ansiktet då hon ska försöka resa sig mot allt :)

Svar: Ja, jag misstänker det! :D haha Anton klättrar på Allt han ser, även syrran. än har dom inte hunnit fått nå blåmärken men dom är nog inte så långt borta ;)
detblevtva.blogg.se

Min tjej har flertalet blåmärken då hon bankar i pannan i allt :) hon e ff lite ostadig på egen hand då hon e pä benen, men det skönt att hon ej har så bråttom med allt :) hon kryper runt o inspekterar allt på golvnivå bara :)

Svar: tihi, sött! :) Hur gammal är hon ? :)
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: