Häftigt!

| Postat i: Familjeliv
För ett tag sen sa jag att Anton börjat rest sig mot saker, och nu även i sängen :D
Han började resa sig upp i sängen idag, och har gjort det flera gånger under dagen.
Misstänker att det är det jag har att vänta mig när jag kommer in på morgonen och ska ge dom välling. :)
Jag har sagt det förr och säger det igen, det är hur fantastiskt som helst att se dom utvecklas mer och mer dag för dag! Häftigt!
Dom åt även själv med sked första gången idag, händer mycket nu ! Hela tiden är det någonting nytt..

Det finaste med livet är att få dela det med er, Anton, Elice & Johnny!

 


Elice kunde också resa sig om hon fick lite hjälp, och även hon tyckte att det var super roligt :')
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: