få ordning

| Postat i: Familjeliv
Försöker få någon ordning på bloggens utseende, vill gör om men mitt tålamod räcker inte till alla gånger, så det blir en liten förändring dag för dag :P

Elice första tand har spruckit upp och Antons två små växer så det knakar :D
Elice kryper mer och mer nu och det är jätte roligt / skönt, då hon tidigare bara har legat på mage och skrikit för att hon inte kommer någonstans.
Pratar mer och mer gör dom också, med varandra framför allt. DA DA DA DA DA hör man hela dagarna, mest pratar dom när dom är trötta, och på morgonen ligger dom i varsin säng och tittar över till den andra och pratar på som sjutton då också :D

Vem kunde ana att det var så här fantastiskt med barn ? :)

Vardagen har vi fått mer ordning på, har nu fått ett fast schema några veckor fram över. Tisdag, Onsdag & Fredag jobbar jag 15-20 ! Ett helt perfekt schema tycker jag :) Vill ju inte jobba förmycket heller, barnen är ju trots allt bara 8 månader så man vill ju vara med så mycket som möjligt :)

Och som sagt, majskrokar är Elice's grej :D
 

Hej! vad kul att du tycker det ser lyckat ut :P Jag gjorde mina bröst i hässleholm (hässleholm plastikkirurgi) har även 3 vänner som gjort där, och ingen har fått komplikationer. 2 st har gjort "bakombröst" alltså bakom bröstmuskeln. Och jag och en annan har gjort framför (framför bröstmuskeln, alltså skär du inte i någon muskel) (mindre ont efteråt också) :) Framför brukar rekomenderas om man har fött barn. Jag gjorde framför för att resultatet blir lite större :P När man lägger bakom så ligger det så tätt inpå, därför ser det inte lika stort ut. nu vet ju inte jag hur mycket du har läst om bröstoperatioenr. men det finns så sjukt mycket att läsa . och allt som spelar roll är också din egen bröstmassa. Jag hade 70B innan operation . och jag la in MAXgräns. 445cc, mer vågade dem inte ifall det skulle släppa i mitten på bröstkorgen så det skulle se ut som ett bröst. haha . Jag har slutat på 70E eller 75DD, kan även ha 80D, men då få jag sy in bhbandet baktill :P Så om du lägger in 445 säger vi, och har C kupa idag, så skulle ju det blir större än mina , eller om du har t.ex Akupa så blir dem kanske en kupa mindre . Så man ska aldrig kolla på andra bröst och tänka "åh sånna kommer mina bli" för alla har olika bröst . Min ena kompis som la bakom bröst , hon la också 445cc. Men dem är en kupa mindre .. fast än vi hade samma strl på vår egna bröstmassa innan op. Men hon la som sagt bakom . därav blir det lite mindre. Och bakombröst så ser brösten mera påklistrade ut . framför är det lite mer fylligare :) Råder dig att gå in på www.plastikoperationsforum.se Där hittar du massa fakta. och när du varit medlem och aktiv i 2 veckor så blir man silvermedlem och kan se massa bröst, före och efter bilder ! :) Hoppas jag varit till någon hjälp!

Svar: ååh tack snälla för svaret :) och all övrig information, hade inte en aning om allt detta :P Tycker jag har läst hur mycket som helst i flera år men det är ju aldrig någonting som fastnar i huvudet på mig :P Tänkte boka en kunsultation på Proforma och se vad dom säger, vet några som har gjort där och är super nöjda :) Men verkar dom inte bra där ska jag absolut kolla på Hässleholm plastikkirurgi) ! :DJag blev medlem igår på www.plastikoperationsforum.se men visste inte att kan kunde se bilder efter två veckor :P Tyckte det var lite konstigt att kan kunde se så några bilder ! Haha... Tack igen ! :)
detblevtva.blogg.se

lägger till också att normal strl de flesta lägger in på en första operation är 300cc. Min kompis la in det först . hon hade 70B innan . och fick 70D :)

det är lugnt, kul att man varit till nytta :D lycka till, och hör gärna av dig för fler frågor :)

Svar: ja, det ska jag absolut göra :D kommer upp saker man funderar över varje gång man läser någonting nytt :P
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: