sprutor

| Postat i: Familjeliv
Imorgon är det dags för vaccination för tvillingarna och det kommer gå hur bra som helst, är inte ett dugg nervös! Det blir jag som tar dom dit då pappan i detta hushåll är lite klen för sprutor ;) Det var även jag som följde med dom på alla sprutor första vecken när vi låg kvar på neonatalavdelningen på sjukhuset efter födseln och jag har inga som helst problem med det.

Dom vaccineras för att skyddas mot hepatit B och kostar 180kr / barn, det var en frivillig spruta som man fick tacka nej till, men det är väl klart att man vill skydda barnen mot så mycket som möjligt, eller !? Så tycker jag iaf. Man gör väl allt för att dom ska må bra och slippa alla otäcka sjukdommar ? :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: