Sjukstuga

| Postat i: Familjeliv

Nu var det en hel vecka sen jag skrev någonting och jag kanske kan börja med helgen.
I fredags åkte pappa Johnny och handlade bil och medan han var borta spenderade vi dagen på stan med nathalie och Novelia och kvällen hos Victoria med grillning, super trevligt :)
På lördagen var det dags att inviga nya bilen på SandvikenCruisingen och då fick våra små vara hemma hos mormor :)
Det var fruktansvärt fint väder på söndagen så jag var ute och gick i Sandviken med barnen mest hela dagen :)

I veckan har vi inte gjort så mycket, Johnny började jobba i måndags och det betyder att jag och barnen blir ensamma på förmiddagarna och jag får titta på Den lilla sjöjungfrun som går varje morgon kl : 05,40 och efter det Nyhetsmorgon :D johnny brukar alltid vilja se Vakna Med The Voice, men nu är det slut på det :) hittills har det funkat superbra att vara själv med småttingarna. Mindre bra var att både jag och Johnny blev magsjuka i onsdags, än så länge har barnen klarat sig, men vi är inte helt friska än så vi får väl se. Men vi hoppas hoppas hoppas att dom små slipper :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: