Fotograf

| Postat i: Familjeliv

Jag går och tänker på dopet hela dagarna, som sagt vill jag ha det perfekt men just nu är allt kaos! Vi har inte hittat nå klänningar, vi har inte bestämt oss för hur inbjudningarna ska se ut och dom borde skickas NU ! Och sen vet jag att släkt och vänner kommer att knäppa massor av kort, så kort lösa blir vi knappast. Men jag vill ha någon professionell fotograf så vet ni någon , maila mig gärna [email protected]

Jag vill ha en fotograf som har egen utrustning, någon som har fotat dop förr, helst ska hon/han kunna framkalla bilderna och inte FÖR dyr. Kan hon/han inte framkalla bilderna utan man får dom på ett usb så betalar jag inte lika mycket. Kanske ganska förståeligt ? ;)

Men som sagt tipsa gärna om ni vet någon :D


Jag har en kompis som är jätteduktig på att sy om det är ett alternativ? Hon säljer barnkläder hon syr. Hör av dig om du vill jag ska kolla upp det :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: