mammas kille!

| Postat i:
vår lille prins skrämde skiten ur oss natten till i fredags..

jag vaknade runt tre av att Elice var hungrig, precis som vanligt. så plötsligt hör jag att Anton kräks ( trodde jag ) jag går till hans säng och ser att han inte kan andas! armarna rakt upp, benen neråt stela som pinnar, han spärrar upp ögonen och är tokröd i ansiktet! andningsuppehåll, precis som första natten på bb.. paniken är totalt obeskrivlig.. "kastar" ner Elice i sängen och tar upp Anton, ropar på Johnny och han får igång andningen på honom igen. sätter mig ner på sängen och försöker slappna av! ska gå och byta blöja och hinner bara lägga ner honom på skötbordet så händer samma sak igen och Johnny får igång honom igen! jag ringer 1177 för att få veta vad vi ska göra och det är akutmottagningen som gäller. vi kommer dit, prover tas, allting ser bra ut och en och en halv timme senare är vi hemma igen. självklart fanns ju oron där hos en hela tiden så resten av "natten" sov vi på soffan hela familjen! grymt skönt med stor soffa ;-)

troligtvis var det en kräka som fastnat i halsen på honom och det har dom inga problem med att ta hand om själva, men jag var för snabb dit så han hann inte visa hur duktig han var :p

hjärtat <3



Fin blogg! Gör du bloglovinbyten? :*

Svar: Absolut :D
detblevtva.blogg.se

Följer dig nu :D blev nr 6. Skriv när du lagt till mig ^^

Svar: klart :)
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: