Friska som nötkärnor

| Postat i: Familjeliv

Äntligen friska :D barnen klarade sig utan sjukdomar och vardagen är tillbaka! PappaJohnny på jobbet, Anton sover efter frukost och fröken-"kan inte vara själv en sekund" sitter i mitt knä medan jag kollar på Nyhetsmorgon :)

Imorgon ska vi till BVC för att väga och mäta, sist var det en månad sen så det ska bli spännande ! :D
Sist :
Anton 5980g och 60,5 cm
Elice 5010g och 57 cm

Jag tror att det ser ut så här i morgon:
Anton 6754g och 64cm
Elice 5978g och 60cm

Vad tror ni ? ;)


No Anton fortsätter följa Novelias kurva tror jag det blir typ såhär :)
Anton: 6940g och 63cm
Elice: 5960g och 60cm

Tror ganska lika som dig ;) fast förra månaden växte Anton tydligen om Novelia i både längd och vikt om man jämför lika månad :-D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: