Rätt dag

| Postat i: Allmänt
Idag är det dags för dom små att vaccineras.
Samma vaccin som förra gången och jag hoppas innerligt att Anton klarar det bättre den här gången.
Båda två var jätte duktiga under själva vaccinationen, grejen var att på kvällen fick Anton feber och det hoppas jag att han slipper den här gången. usch, vad synd det var om honom!

Jag är super nyfiken på hur mycket dom har växt.
Sist vi var dit såg det ut så här :
Anton : 6480g tung & 62cm lång
Elice : 5745g tung & 60cm lång
 
Jag & pappa Johnny har gissat på vikt och längd precis som förra gången, och så här tror vi.
Johnny                                             Linnea
Anton: 7034g & 65.5 cm                     Anton : 6890g & 66.5 cm
Elice : 6478g & 63 cm                        Elice : 6250g & 63cm

Vad tror ni ? :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: