Mysbad

| Postat i: Familjeliv

Som jag sa igår trodde jag att barnen hade fått vattkoppor, men så verkar det inte alls idag. Prickarna är kvar men har inte alls den rodnaden som fanns igår och dom har inte blivit fler ..
Hmm, någon som har något tips på vad det kan vara ?

Idag för första gången badade vi tillsammans :) gissa om det var mysigt! Men vågade inte fylla upp badet fullt, inte ens till hälften, med oljan på deras kroppar och på mina händer blir det ganska halt, så fegis mamman hade ca 2 dm vatten i badkaret ;) haha!
Bilder finns men vill inte ladda upp några än, ska diskutera frågan med pappan i familjen om att ladda upp badbilder på barnen på nätet först :)


Så där ser mina myggbett ut :(

Svar: Jasså ? :oMen det är så konstigt, för Anton hade lika dana men vad bara där i en dag sen försvann dom, men på elice har dom varit kvar i fyra dagar nu och dom verkar inte klia över huvudtaget :S hmm .. Tänkte låta det gå någon dag, och försvinner dom inte får jag gå till Hc :)
detblevtva.blogg.se

Sådär ser Elviras myggbett ut :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: