flytt & rust

| Postat i: V.33
Jag måste säga det igen ... förlåååååt för att jag bloggar så sällan nu, men jag har andra saker att prioritera.
Flytten är iaf klar, fick med oss allt från sandviken till gävle på en sväng med lastbilen och en sväng med vanliga bilen. Tråkigt nog går dörren in till lägenheten inte att öppna helt då det är en vägg bakom som gör att dörren "snor" en del av öppningen så barnvagnen går inte in :/ Vet inte riktigt hur vi ska lösa det... Förslag ?

Dom började med tapetseringen idag :D
Eller... iaf riva ner dom gamla och spackla i alla rum plus att dom målade alla dörrkarmar så från och med i morgon börjar dom sätta upp tapeter :) Det var egentligen meningen att dom skulle blir klar med rusten innan vi flyttade hit, men med tanke på att vi kan få två små barn typ när som helst så kändes det som en bra idé att bli klar med flytten så fort som möjligt :)


Har ni köpt nå mer till de små?? Visa isf :-D

Svar: mja lite kläder och mjukliftar till vagnen :) Har lite mycket med rusten och allt nu, men lägger upp så fort jag får tid :)
detblevtva.blogg.se

Bär in mjukliftarna en å en, fäll ihop vagnen och ta in den så.

Svar: Ja det är nog så vi får göra, men tråkigt att behöva fälla ihop vagnen VARJE gång man ska in eller ut :P och sen är den ganska tung :/
detblevtva.blogg.se

Kan tänka mig det, finns inte så ni kan lösa fast den i trapphus eller så? Får man väl inte egentligen, men en kompis till mig gör så :)

Svar: Funderar på det vi med, men isf skaffar vi nog oss ett lås till chassit och tar in mjukliftar + ligg/sittdelen så att ingenting blir förstört .. (:
detblevtva.blogg.se

Ja precis :) så gör dom med!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: