bäbiskläder !

| Postat i: V.36
Jag har suttit hela förmiddagen och kikat på bäbiskläder, finns ju så sjukt mycket fina klänningar/tunikor, leggings, koftor osv :) ... MEN VART FINNS POJKKLÄDERNA ? Jag hittar verkligen ingenting fint till vår lille prins förutom bodys, men man vill ju ha någonting annat än en blå body och ett par svarta byxor lixom ? Kom gärna med förslag om ni vet någon bra hemsida :) Dom "vanliga" som typ Hm, Lindex & Kappahl har jag redan varit in på så någonting annat än det :)







 
 

oj vilka söta kläder :}

Svar: Ja, dom är grymt söta, synd bara att det inte finns pojkkläder i samma stuk :/
detblevtva.blogg.se

"hängsel byxor" som är ursöta finns på hm och lindex! .. till pojke ;)

Svar: Ja det finns nått plagg bara som är fint. Jag skulle vilja ha en butik där det finns lika mycket pojkkläder som flickkläder... som är fina !
detblevtva.blogg.se

Grymt fina kläder . Vart har du hittat dom prickiga kläderna ?:)

Svar: Ja eller hur !? :D Dom är från www.laredoute.se
detblevtva.blogg.se

Zara har jätte mycket fint till både flickor och pojkar :)

Svar: Jag tittade där men tyckte inte det fanns så himla mycket för pojkar fär heller, men kanske kollade fel :P
detblevtva.blogg.se

Var det nyligen du kollade? De bör ha uppdaterat med vår kollektionen nu :)

Svar: Nej, det var ett tag sen! Var in och kollade nu igen och nu hade dom mycket mer :D Tack för tipset!
detblevtva.blogg.se

Ja såg att dom fått in vårens kläder nu :)
Så himla fint! :)

Har du instagram? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: