avundsjuk & nyfiken

| Postat i: V.36
Det känns som om alla runt omkring mig får barn hela tiden och jag bara går och väntar och väntar och ingenting händer... Är så himla avundsjuk på dom som skriver på Facebook & sina bloggar att dom ääntligen har fått åkt hem från bb och "ikväll ska vi mysa upp oss i soffan som en familj för första gången".. Hallå ? Jag vill ocksåååå!! NU!

Känner mig super redoinför förlossningen, inte ett dugg nervös. En liten oro finns ju självklart eftersom att det finns u alltid en risk att det uppstår komplikationer, men det är såklart ingenting vi räknar med!
Att jag vill föda nu är nog mest min nyfikenhet på hur dom två små ser ut :P Det känns precis som dagarna innan julafton när man var liten :D

Eftersom att vi inte har trådlöst internet här i nya hemmet än så kan jag inte ladda upp några bilder, men ska försöka fixa det så fort som möjligt ! (:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: