Stog helt själv!

| Postat i: Familjeliv
Idag stog våran duktiga tjej helt själv, utan att hålla i sig i någonting alls !
Gissa om mammahjärtat värmde ! :D 

Satt på golvet med hennes rygg mot mig, höll henne under armarna och sa, ska vi prova stå lite själv Elice ? Släppte henne ståendes två-tre gånger och hon satte sig ner men så vips stog hon där. Rakt upp och ner stog vår tjej i ca 10 sekunder! Låter kanske inte jätte mycket för er, men för oss som var här och såg det, och veta att hon aldrig stått upp själv förr så hann jag njuta i evigheter av att se henne så duktig! :)

Stolt som attan!

Fick tyvärr ingen bild på henne, men från och med imorgon blir det hård träning, så nån bild ska det nog bli ;) hihi

Har istället några bilder från tidigare idag, när vi åkte in till Sandviken för att se mina små systrars Luciatåg på dagis... men missade det men någon minut :( Jag som så gärna ville se, fota och filma !

Anton har en tendens till att dra ner mössan för ögonen så dom två vackra blå fick vi inte på bild idag!


Moster Smilla ville pussas lite också :D

Alltid lika glad :)
 




 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: