Belong

| Postat i: Familjeliv
Är helt såld på finallåten från Idol. (Vinnar låten)
Kevin Walker - Belong 
Hur bra som helst. Går den inte på radion, går den på datorn! Finns inte datorn i närheten går den varm i huvudet på mig, och jag går och nynnar!
Jag ville egentligen att Elin skulle vinna, men om man ska jämnföra henne och Kevin på endast finalkvällen så var Kevin helt klart den bästa! Var nog hans bästa uppträdande i Idol någonsin!
Vad tycker ni? :) 


Anton har fått TVÅ fram tänder uppe nu, vilket betyder att han har FYRA tänder nu!?
Nyss var han tandlös vå lille gosse ?? Det går så fort :)
Elice har fortfarande bara två nere, men dom är på G på henne med! dreggel, klia, ännu mera dreggel hela dagarna!

Har ju glömt bort å berätta att vi var i sandviken i veckan och hälsade på hemma hos Sandra och Nicklas vilket var flera månadersen sist, fast vi bara bor 2,7 mil ifrån varandra !??!?!??! sinnes! 

Sandra och Nicklas lilla tös, Lilly :)


Mammas lilla kille dom "petar" på allt !







Och han börjar få "så mycket" hår i nacken :D Iaf mer än han har haft ;)
 

Så söta :)

Svar: Tack :') .. och snart kommer dina två ! :D
detblevtva.blogg.se

GRATTIS LINNEA och god jul till er!
http://lindablom.se/2013/december/lindas-julkalender-2013-13-december.html

Vill du återkomma med din adress så skall jag lösa detta. Maila mig så snart du kan.

KRAM!

Svar: Åååh, tack snälla! Den är nu skickad till din mail! :D GodJul & Gott Nytt År till er :D
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: