Underbara Barn!

| Postat i: Allmänt
Nu börjar sommaren ta slut och äntligen kan man börja köpa lite höst kläder.
Jag älskar höst kollektionerna... tjocka mysiga tröjor, halsdukar, tummvantar, uggs osv. myyyysigt!

på tal om kläder så hade Kappahl 50% rea på barn kläder för ett tag sen och vi fick 14 plagg för endast 510kr :D hur roligt som helst när man kan shoppa så mycket kläder till barnen för samma pris som jag skulle kunna få typ en tröja för om jag handlade åt mig själv ?! haha..

Har snott pappas kamera igen så nu slipper ni dom tråkiga iphone bilderna ett tag fram över ;)
Skulle ha köpt mig en egen kamera egentligen, men känns liiiite onödigt när pappa har en skaplig som han knappt använder ;D



 
 
 
 


Vi var till Sandviken här om dagen också och träffade mormor och mostrarna :)

Moster Smilla har fullt upp med hennes tvillingdockor, vid namnen Anton och Elice ;)
 


Och Lilly springer mest iväg hela tiden ihopp om att nån ska springa efter och jaga henne !

Underbara barn!
 
 

Går tvillingar i släkten kanske? :D

Svar: Ja men precis :DJo vi har faktiskt en del tvillingar i släkten :)
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: