Valborg

| Postat i: Bilder, Familjeliv
Det är första gången jag Bara sitter hemma på sista april, och det känns inte konstigt alls faktiskt. Har en helt underbar familj här hemma så varför skulle jag vilja vara någon annanstans ? :)
Vi har absolut inte gjort någonting speciellt idag, Johnny lagade god mat, men det gör han väl alltid !? :D och efter det har vi bara suttit i soffan, med varsin dator, druckit kaffe och pratat skit :P
Vi gick med barnen till sängarna kl 21 och Anton åt 240 ml mat i omgångar från kl20 till 21 så det blir spännande att se hur länge han sover :D Vanligt vis äter han Max 150 och sover ca tre och en halv timme!

Nu har jag iallafall pratat med FarmorNina och det gick bra att ladda upp bilderna! :D

Visst är det mysigt att "bara" ha vardag!

sv: åh vet inte vad jag ska ge för råd :-) Vad har du för kamera och objektiv?

Jag redigerar nästa alla bilder jag tar. Fotar i RAW +JPEG format och öppnar RAW i ett photoshop program där det enkelt går att ändra kontrast och ljus. För inomhus foton har jag ibland min externa blixt :-)
Fråga gärna mer om det kan vara till hjälp!

Ha en fin 1maj!

Svar: Ja, det var verkligen jätte skönt att bara vara hemma och ta det lugnt som vilken dag som helst :)
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: