Stora barn ...

| Postat i: Familjeliv

Sen jag slutade amma upplever jag att Elice inte har lika ont i magen, det var kanske någonting jag åt ?
Jag har även märkt att nu går det 3-5 timmar innan dom blir hungriga igen, beroende på hur mycket dom får i flaskan :) Anton äter normalt 150ml och Elice äter 120ml ! Så lång tid gick det aldrig mellan måltiderna när jag ammade! Och dom växer mycket mer/ bättre nu också ! :)
Nu är det inte bara vågen det syns på, utan kläderna och blöjorna också ! Anton har bytt från stl "1 (2-4kg)" till "2 3-6kg" på blöjorna och vissa kläder i stl 50 är för små för våran stora kille också :D Elice har väl precis växt i stl50 :p men fortsätter hon växa i den här farten måste hon också byta upp sig snart :p
Jag tycker redan att dom har blivit stora!? Vad ska jag tycka om ett halvår ? Haha :p





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: