mina älskade två

| Postat i: Familjeliv
Idag har pappan varit borta Hela dagen.

Johnny var i sandviken och hjälpte barnens gammelmormor att flytta medan jag och barnen var hemma och mös.
Vid fem tiden kom pappa ( morfar ) och min syster ( moster ) Felisia m. vän och hälsade på. Och i vanlig ordning hade papsen kakor med sig! Och ingen blir gladare än jag :D Felisia berättade om hur JustinBieber konserten hade varit, hon var där i måndags HELT SJÄLV  ! 15år och går på någonting så stort själv !? Tycker att det är jätte tufft gjort :D jaja, tillbaka till barnen ... Dom är fortfarande sjuka, men absolut på bättringsvägen, och det känns skönt. Ny vecka, nya tag!


 
Äntligen en liiite piggare kille!
Lars Anton <3
Och en ännu piggare tjej!
Ebba Ingela Elice <3
 

Åh vad fina!

Svar: tack, det är dom verkligen :)
detblevtva.blogg.se

Mina älskade små barnbarn finaste:)<3<3

Svar: JA :D
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: