linslusen

| Postat i: Bilder, Familjeliv
Klev upp ur sängen runt 11 idag, ungefär som vanligt, men den här gången lät vi pappan sova vidare. Han höll på med flytt hela dagen igår och sen åkte han iväg och jobbade natt, så tänkte att det kanske skulle vara skönt för honom att få vila lite :)
FarmorNina kom och hälsade på en sväng idag och jag blir så arg på mig själv för att jag inte knäpper mer kort än vad jag gör när vi har besök eller när vi åker till folk :/ Det är absolut någonting jag måste bli bättre på!
Men nått kort blev det iaf, dock bara med Elice :/ Glömde bort att fråga Nina om jag fick ladda upp bilder på henne på internet så jag avvaktar med det tills jag pratat med henne nästa gång :)

Tillslut var det bara jag och tvillingarna hemma så då åkte kameran fram såklart, försöker lära mig hur den fungerar, men fasiken så mycket det är med alla inställningar osv...
Jag tror bestämt att vi har en tjej som älskar kameran. Så fort den kommer fram så skiner hon upp som en sol, tittar på mig & ler, och ingen blir gladare än jag :D Glad tjej = super fina bilder ! Anton däremot är inte alls lika förtjust i den och absolut inte i blixten ! Men den får han allt stå ut med ;D




Så sött!<3

Svar: :D
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: