Dop

| Postat i: Familjeliv

Har suttit och planerat dop några dagar nu och jag vill att allt ska bli Perfekt.

Eller planerat har vi kanske inte gjort, men vi har diskuterat vissa saker och skrivit inbjudnings lista osv. Vi har iaf kommit fram till vilken kyrka och vilket datum, så en bit på vägen har vi kommit iaf :)
Kom gärna med förslag på vart dom har fina dopklänningar som Inte kostar flera tusen styck, eftersom att vi behöver TVÅ klänningar ;)


Åh grattis till era så sötisar!!!
Skattade för mig själv när jag såg bilden nedan när dom äter med flaskorna lutade mot gosedjur. Haha så gör vi med! Smidigt när man är själv och på natten!!

Kul med planering inför dop!!!

Kram

Svar: tack :D Ja men eller hur, hur smidigt som helst !
Dopet är jätte kul att planera, är dina tvillingar döpta? Har nog inte sett någonting på din blogg om det, eller har jag missat ? :D
detblevtva.blogg.se

va har du för dryg text? skit jobbigt att läsa ;)

Svar: är inte klar, håller på å testar en massa. Har provat flera under hela dagen men hittar INGEN som är bra :P
detblevtva.blogg.se

Vill du göra ett bloglovinbyte? :D

Svar: Visst :D
detblevtva.blogg.se

följ mig så följer jag dig :D

Svar: klart :D
detblevtva.blogg.se

jag dig med!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: