8 veckor - 2 månader

| Postat i: Familjeliv
denna vecka :
- Dom fyllde två månader.
- fått kläder av mormor.
- Gudfar har äntligen fått hålla i oss.
- ändrat mat tiderna.
- tränat på körsång.



I tisdags blev våra två underbara åtta veckor. Det var alltså Två månader sen jag låg på förlossningen, två månadersen som jag låg och hade värkar, sa att jag ångrade mig, att jag inte ville mera. Det känns som igår samtidigt som det känns som om jag inte haft ett liv utan dom.

Vi var in till sandviken i veckan och fikade på stan med mormor och moster lilly ( 1,5 år ). Kom folk från höger och vänster som gav oss beröm för fina barn, mysigt med tvillingar, häftigt osv. Man får känna sig lite speciell när man går ut och träffar folk ;)
Efter fikat gick vi in på Lindex, dom fick en varsin body och ett par byxor var av mormor. Jätte fina, bild kommer.
Vi var inte ens in på kappahl, där dom har dom finaste kläderna. (Newbie) ?!?!? Jag glömde bort att det ens fanns i sandviken :P

När vi ändå var i sandviken passade vi på att hälsa på Gudfar m. familj, och den här gången var han frisk så nu fick han äntligen hålla dom i famnen, han till och med matade Anton :) Även Dylan fick hålla dom, med mammaSandras hjälp såklart :)  tog tyvärr inga bilder :/

Anton och Elice har varit vääääldigt oregelbunda med maten den här veckan. Tidigare har det Alltid gått Runt tre timmar innan de blir hungriga igen, och Elice brukar äta 120ml och Anton 150ml. Men denna vekcan har dom ätit 150ml, en timme senare 30ml, fyra timmar senare 90ml osv. inte alls likt dom. Men det börjar ordna upp sig igen. På nätterna har det dock varit lika som alltid och det är skönt för föräldrarna som tycker om att sova så mycket som möjligt ;) ( Även innan vi fick barnen. )

Körsång verkar vara deras grej dom senaste två dagarna, När Anton blir ledsen ligger Elice och lyssnar en liten stund sen blir hon också ledsen, men så fort Anton blir tyst igen blir hon också det, och tvärtom.
älskade barn. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: