vikt och mått

| Postat i: V.20
Vi brukar väga mig och mäta magens mått varje söndag, för att se hur mycket jag växer vecka för vecka. Självklart är ju det jätte roligt för oss att se, men är det lika roligt för er att läsa om? Vill ni att jag ska skriva varje söndag hur mycket jag har växt ? :) Skriv gärna en kommentar om det är någonting ni vill läsa om som jag inte har tänkt på att skriva :)

Jag började iaf på 52 kg (är 159cm lång)
Och hade 76 cm runt magen ( vid höfterna ) & 67cm i midjemått.
Men jag kan ju säga att dom centimeterna har jag lämnat för längesen ;)

ja, det är intressant att se, men bättre om du lägger ut magbild varje vecka med :)

Svar: Okej, jag hade tänkt lägga ut magbilder lite då och då, men det är ju perfekt att göra det när jag har mätt mig. Tack för tipset :D
detblevtva.blogg.se

Ja du ska absolut lägga ut mått och bild varje söndag tycker jag! :D

Svar: Okej, då ska jag börja med det :)
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: