tröttheten

| Postat i: V.20
Jag har alltid varit den som hellre är uppe på nätterna än tidigt på morgonen,
vet inte varför, men så har det varit iaf.
Och det är lika dant nu, somnar mellan 02-04 varje natt och när man vaknar på "morgonen" ( runt 12 ) tar det grymt lång tid för en att bli pigg. Vet inte om ni som är / har varit gravida känner igen er eller om det bara är jag.
Men det är faktiskt jobbigt... som idag, jag vaknade 13,20 och har legat i soffan sen dess, och nu börjar jag bli piggare, och då är klockan 16,12 nu ?! Det är inte så kul när halva dagen försvinner på att man sitter i soffan för att bli pigg. Har ni några tips på vad man kan göra för att piggna på sig snabbare ? :) Någonting som barnen inte tar skada av såklart :)


                         Det känns som om magen ser mindre ut på bilderna än i verkligenheten! :P

Har inge tips på tröttheten, men kan säga att det var lika för mig i perioder. Var inte trött hela graviditeten utan mest i början och slutet. Men alla symptom brukar ju vara värre när man väntar två också ;)

Btw kände lika jag med med bilderna. Tyckte alltid magen såg mindre ut på kort ;)

Svar: Ja, jag misstänker att det är någonting som hör till och att det inte finns så mycket att göra åt det mer än att vänta :P
Ja jag tycker den ser jätte liten ut, haha
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: