sparkar

| Postat i: V.21
Igår kväll både kände och Såg vi sparkar från dom två små :D
Har känt lite förut också, men har inte varit säker på vad det har varit jag har känt, men igår var det sparkar :D
Hur underbart som helst.. Önskar att jag kunde förklara känslan för er som inte har varit gravida. 

Så efter man hade upplevt det var man ju helt uppe i varv, satt i soffan hela kvällen / natten och väntade på att jag skulle bli trött, men icke.. Gick iaf och la mig i sängen runt 04 ihopp om att bli trött, men kl 07 i morse gav jag upp. Klev upp och gjorde ordning frukost och kaffe.
Fixade lite saker som behövde göras, ringa och boka tid hos barnmorskan och lite sånt :)

Timmarna gick riktigt sakta, som vanligt när man inte har sovit. Klockan blev 11 och vi blev hur trötta som helst... såklart, så jag satte på aladdin och vi tvärsomnade. ;)  Vaknade vid 15 och jag kan ju säga att det känns i kroppen/huvudet att man har haft en sömnlös natt. Usch, mår inte bra alls faktiskt.



Fredag... vad ska man göra ikväll då tro ?
Vad ska ni göra ? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: