Nappar

| Postat i: V.22
 
hejhej
jag har fått mani på nappar, det känns som om jag vill köpa alla jag ser.
Så fort jag går in i en affär vill jag plocka på mig massor, ser så många fina hela tiden :P
Men det är ju en grej som är lite onödigt att köpa mycket av kanske.. vissa barn tycker ju inte ens om napp ?
Jag själv däremot hade napp väldigt länge, hittade en bild på mig när jag är ganska gammal med napp i munnen.
Vet inte exakt hur gammal jag var men runt 5-6 år kanske :P


Novelia är ju en sån som helst inte tar napp. Men eftersom hon är så tuttig av sig har vi tränat henne lite så hon tar napp ibland iaf :) men hon tar bara en sorts napp..

Så om du vill ha napp till dina barn, vilket kan vara ganska skönt när ni får två ;) tycker jag du ska köpa en fin napp av varje sort nu innan om du vill köpa så ser du sen vilka dom tar och du kan köpa fler av :)

Tänk på att det helst ska vara silikon första 6 månaderna :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: