luktsinne ?!

| Postat i: V.22
I början av min graviditet hade jag extremt känsligt luktsinne, vilket är väldigt vanligt för gravida mellan V.7 till V.12 och  dom som väntar tvillingar är tydligen oftast ännu känsligare. Men nu då... vart har mitt luktsinne tagit vägen !? Jag känner typ ingen lukt alls. Skulle köpa ett nytt balsam igår och Johnny fick välja ett som han tyckte luktade gott eftersom att jag inte kände någonting ! Är det vanligt? någon som vet ?

Vet inte hur det är med luktsinnet.. men graviditetsnästäppa kan man ju få. Det fick jag och kände ingen lukt på grund av det. Men du kanske inte är täppt eller?

Svar: Nä jag är ju inte täppt, utan jag känner bara inte lukt :P haha
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: