Hejhej

| Postat i: V.21
Vi träffade vår barnmorska idag, och tänk att hon var hur gullig som helst. En barnkär gråhårig tant, precis vad vi hoppades på :) Fick provsvaren från i sommras när vi var dit och allting såg jätte bra ut. Det var någonting med min blodgrupp som skulle behöva ha två extra kontroller än vanligt, men annars så :) Hon berättade lite om vad som var annorlunda när men väntade tvillingar mot för "singelfoster." Och det var typ lite tätare kontroller och ultraljud, och sen tidigare planering av förlossning, annars var det inte så mycket mer som var olikt :)

Jag försöker spara så mycket som möjligt av allt vi får ifrån olika håll gällande graviditeten, just nu är det inte så himla mycket, men tex alla informationsblad, tidkort & anteckningar osv. Vet inte riktigt vad jag ska ha det till men jag tycker att det är Jätte tråkigt att Allt är borta från när jag var liten så bäbisarna kanske uppskattar sånt när dom blir äldre, jag vet inte :P Men jag vill ha det kvar iaf :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: