Gravid & krogen

| Postat i: V.22
Vad tycker ni om gravida kvinnor på krogen ?
Borde gravid kvinnor tänka på vad de sätter på sig för typ av "festklänning" eller kan dom/vi också gå i kortkort och high heels ?
Vad tycker ni ? :)


Vad gör man på krogen när man är gravid?

Svar: Allt man gör när man inte är gravid förutom att man avstår alkoholen :)
detblevtva.blogg.se

Anonym man måste väl inte dricka bara för att man går på krogen. Man kanske går dit för att vara social med sina vänner? :)

Svar: precis ;)
detblevtva.blogg.se

haha jag skrattade lite när jag såg den första anonyma kommentaren ^^ fattar inte varför man måste sitta inne och ruttna bara för att man blivit gravid? Självklart ska man fortsätta vara med vänner på helgerna även om det innebär en krogvända. Men nykter då då såklart ;)

Svar: Ja, jag var ute i lördags för första gången sen jag började få mage och jag förstår verkligen inte varför folk tycker att det är "fel" med gravida kvinnor som går ut !?
detblevtva.blogg.se

Klart man kan gå på krogen gravid ! Kanske inte höggravid för min del då, för då känner man sig väl mest sugen på att ligga i soffan ;) men annars ska man göra allt man alltid gjort! Minus alkohol och annat som kanske inte är bra :)


Svar: Nä höggravid kan jag tänka mig att man kanske inte orkar. Och sen så stå på ett dansgolv skulle jag nog inte orka nu heller, men jag var ut i lördags och vi satt vid ett bord, drack några alkoholfria drinkar, kollade på folk och umgicks, och jag överlevde :D
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: