En kort presentation om mig, för er som inte känner mig!

| Postat i: V.20
Jag heter Linnea och är 20år gammal. Har tre små systrar, 14, 4 och 1 år gamla :)
Jag bor just nu i Sandviken men flyttar till Gävle vid årsskiftet!
Har gått Hotell&Restaurang linjen men hoppade av efter två år, då jag tyckte att det var meningslöst att gå i skolan om man inte lärde sig någonting nytt... men har kommit på nu i efterhand att det är ännu mer onödigt att gå hemma och inte göra någonting alls ;)
Fritidsintressen har jag nog inga speciella... Det är nog gå på krogen och spendera så mycket tid som möjligt med pojkvän och vänner tror jag. :P
Jag träffade min uuuunderbara pojkvän juli 2011 och vi fick dom uuuunderbara nyheterna juli 2012, och det är vad den här bloggen kommer att handla om, vill du läsa mer om min utöver min graviditet kan du följa den HÄR bloggen :)

onödigt att gå i skolan, ha-ha-ha.

Lär man sig inget när man går på gymnasiet?
vad är du nu då? gastronomisk kock ?

Svar: Som jag skrev tyckte jag det Då och ångrade mig efteråt. ;)
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: