barnmorska

| Postat i: V.21
Idag ringde Gavlegardarna och sa att vi skulle komma in till Gävle på fredag för att skriva kontrakt, och även beställa rust :) så himla skönt att få veta att det händer någonting.

Imorgon är vårt första möte med vår "riktiga" barnmorska. Hon vi har träffat innan har bara varit semestervikarie, så det är spännande. Vi får väl se vad vi tycker om henne, hon ska ju ändå vara med hela graviditeten så det är ju "ganska" viktigt att man trivs med sin barnmorska, tycker jag !? Min mamma har haft samma barnmorska med en av mina systrar och hon har iaf tyckt att hon har varit bra, så jag hoppas att vi också gör det :)

Hmm, har nog inte så mycket att skriva om idag, skulle jag komma på nått så skriver jag ett till inlägg senare :)
Kommentera & fråga om det är någonting ni vill veta :)

Justja, bäbisarna har sparkat som "vanligt" idag iaf, och det känns så himla bra :D

Kan vara roligt att veta vad ni köper för fint till era små! Så lägg gärna ut bilder på det ni köper som saker och kläder om du vill :)

Sen kanske du kan skriva om lite namn ni funderar på om du vill, om inte det ska vara privat då. Det bestämmer ju ni ;)

Sen varje gång du går in i en ny vecka kan du lägga ut information om vad som händer med bebisarna i magen för just den veckan :) hur stora de är, vad de väger och annan utveckling, typ från babycenter.se eller nått :) lite tips ;)

Svar: Saker vi köper hade jag tänkt att jag skulle visa er, men just nu har vi inte handlat något än, det blir nog från och med imorgon faktiskt. Vi har ju väntat på ultraljudet för att se att allt har varit som det ska och vad det skulle bli för kön :)
När det gäller namn behåller vi nog det för oss själva än så länge ;)

Och att skriva om hur fostren växer är ju en jätte bra ide :D så det ska jag börja göra, det blir då på Fredagar :D
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: