bäbiskläder

| Postat i: V.21
Jag har inte märkt det förut, men gud vad allting är mer ansträngande nu för tiden.
Gick till Konsum ca 6-700 meter fram och tillbaka och köpte en mjölk, och jag var riktigt andfådd när jag kom tillbaka ? haha, det skulle jag knappt ha blivit om jag sprang dit i vanliga fall :P
Och sen var jag i Valbo med "Gudmor till barnen" i ungefär 2,5 timmar, och var helt slut efter det. Jag som brukar kunna gå i affärer flera dagar i rad utan att tröttna !?

Kom hem vid 17,30 och har suttit på exakt samma ställe hela tiden och kollat efter bäbiskläder! Det är ju så himla roligt, får aldrig nog! :D Och det finns ju så himla mycket och så många olika modeller.




Vilka märken gillar ni?
Jag gillar dom bland annat dom här :)



Jag gillar lundmyr men han än så länge bara byxor och strumpor därifrån, samt nappar och en flaska :)

Sen gillar jag Polarn och pyret, men inte allt från dom.. har bara mössor och ytterkläder från dom än så länge ;)

Sen gillar jag villervalla på grund av deras färgglada plagg :D men från dom har jag ingenting av än ;)

Ska införskaffa mig lite mer av dessa fina märken med tiden, men tycker det blir roligare att handla lite dyrare kläder när hon blir lite större och inte växer ur kläderna lika fort ;) så efter storlek typ 74 blir det mer sånt till min tös! :) men hon har ju bara 50/56 än så länge ;)

Men kolla in villervalla om du gillar det! Tycker de har fina kläder och inte så dyra kläder heller för att vara mer "märkeskläder" ;)

Svar: Okej, jag ska kolla villervalla också :)Men det finns ju så mycket... skulle ju inte spela någonroll om man var miljonär i det här läget, man hade ju ändå blivit fattig om man köpte Allt man tycker är fint :P
detblevtva.blogg.se

Haha så sant !! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: