Vikt och mått

| Postat i: V.23
V.23

Vikt : 58,8
Mått : 90,5
 Konstigt nog har jag gått ner ett kilo den här veckan..
men det är nog bara en tidsfråga innan kilorna ruusar iväg uppåt, eller vad tror ni ? ;)


Jag har än sålänge inte blivit mycket större än en gravid mamma som bara väntar ett barn... tycker jag iaf ^^


det kommer nog smälla till snart ;) Min lillasyster var en liten räka och sen blev hon gravid med tvillingar, och jag kan tala om: jag har aldrig sett en så stor gravidmage i hela mitt liv! ;) Och på lilla henne såg det nästan groteskt ut, haha :) Ska bli kul att följa dig och se om du blir sådär superstor som de flesta som väntar tvillingar blir :) Det är ju inte säkert heller, vi får se!

Svar: Ja, man har ju sett så många olika storlekar på magar så man vet ju inte alls, spännande ;)
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: