vikt och mått

| Postat i: V.26
V.26

Vikt : 60,8 kg
Mått : 92,5 cm

Jag läser ganska mycket gravid/mammabloggar och jag tycker att jag går upp i vikt så sakta !? Måttet Runt magen har ju blivit mycket större medan vikten bara ökar ett kilo varannan vecka... typ! Är det nå fel på mig eller är det normalt ? :P haha, ska träffa läkaren på fredag så han/hon säger väl kanske till då om något skulle vara fel :)


Jag tycker knappt att det syns, och absolut inte att jag ska ha tvillingar !? :P


Det räcker ju det :) med Elvira gick jag bara upp 5 kg. Med Melvin 18, varav 12 var vätska, men ändå :)
Så länge magen växer som den ska så är det ingen fara :) prata med Bm om du oroar dig :)

Svar: Ja det är ju väldigt olika, det är nog jag som oroar mig lite för mycket ;) Men ska ta upp det hos läkaren på fredag och se vad han/hon säger.
detblevtva.blogg.se

Jaha ska dom! Men då längtar jag redan. Haha!

Svar: Nu hänger jag inte riktigt med på vad du menar ? :P haha!
detblevtva.blogg.se

Haha men yrast. Det där var svar på en kommentar i min
Blogg. Men inte till dig till en annan, haha :)

Svar: jaha, haha. Vad heter din blogg ? :P
detblevtva.blogg.se

Lindbergm.blogg.se

Svar: Jaha men det vet jag ju :) Trodde det var en annan malin eftersom att du inte var länkad :P
detblevtva.blogg.se

Haha, är konstigt för jag skriver länken men den verkar försvinna :) vart ska ni flytta i Gävle?

Svar: På vissa kommentarer är den med iaf :P Vi kommer att bo på ulvsätersvägen. Dom röd/ vita husen mittemot lingon :)
Så jag blir sätrabo igen :D
detblevtva.blogg.se

Jaha :) och vi flyttar härifrån i februari. När flyttar ni hit då? Är det där de är som en fotbollsplan utanför?

Svar: Jaha, vart ska ni flytta? :)Ja precis, där är det :)
detblevtva.blogg.se

Till forsbacka blir det :) har tagit över mamma å pappas hus :) ja dom ser trevliga ut dom hyreshusen!

Svar: jaha, ååh vad skönt med hus! :)Ja det var ett väldigt barnvänligt område när jag bodde i sätra sista, men det var ju två årsen så vi får väl se :P
Vi var och tittade på några lägenheter på bärvägarna också men det fanns ingen planlösning som passade oss :P
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: