Vikt och mått

| Postat i: V.27
V.27
Vikt : 61,8
Mått : 93,5

Nu vet jag inte om måtten stämmer riktigt, det är Johnny som brukar mäta, men nu är han inte här så jag fick göra det själv och jag vet inte om jag har tagit på rätt ställe :P Men jag mäter en extra gång när han kommer hem ;)

Känns som om jag har växt sjukt mycket den här veckan så jag tvekar på att jag har mätt rätt ;P


Var hos barnmorskan idag och lyssnade på hjärtljuden igen. Så himla myyysigt! På den vänstra hittade hon ljudet på engång, sen när hon satt "den där grejen" på höger sida så sparkade han/hon på "den där grejen" och jag började skratta vilket gjorde det ännu svårare för henne att hitta, men tillslut så :) 143 och 150 den här gången :)
Funderade på om jag skulle börja med järntabletter, inte för att jag behövde det, men järnvärdet har sjunkit lite varje gång jag har varit dit och om det fortsätter sjunka kommer jag att behöva äta tabletterna sen, men eftersom att jag väntar tvillingar har vi tätare besök så vi skulle kolla igen nästa gång ( om två veckor )...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: