tillbaka igen

| Postat i: V.27
Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, det har varit mycket runt om kring mig, så jag har haft mycket annat att tänka på... Men nu är vi tillbaka igen :)

Som jag skrev i måndags trodde jag att jag hade mätt fel, och såklart hade jag det. Jag fick mitt mått till 93,5 cm runt magen, men när Johnny mätte fick vi fram 95,5 på bandet, så jag hade växt mer än dom andra veckorna... som jag sa ;)

Hmm... Jo! Vi var på ikea i veckan och köpte allting till barnens sängar... madrasser, täcken, kuddar osv :) Påslakanset väntar vi med tills vi har varit på tillväxtkontrollen då vi KANSKE (förhoppningsvis) får se könet på den andra rackaren ;)
Och sen har vi även bestämt oss för att jag ska sy dom flesta påslakanseten själv eftersom att det är så mycket olika mått överallt, som jag skrev om tidigare. Och jag har fått en typ helt ny symaskin av Johnnys mamma som hon inte hade användning av, så här ska det sys ;)

Julpyntade lite nu också. Det är ju första advent på söndag och vi fick lite julkänsla när snön ÄNTLIGEN kom. Som jag har väntat. Just nu är det väl en 35cm men det snöar ganska mycket hela tiden så jag hoppas på mer ;D
JAG ÄLSKAR VINTERN ! :D
Tänkte att jag ska spendera största delen av helgen tillsammans med mina småsyskon då det är första riktiga vintern för den minsta som är 1½ år :)



FÖRSÖKER FÅ IN BILDER PÅ ALLT, MEN EFTERSOM ATT DATORN HATAR MIG OCH JAG DEN, SÅ BLIR DET INGA BILDER ÄN...

Jaa, det ser förjäkligt ut. Men ska kapas snart :) det är så tjockt så jag ser ut som en frizzboll.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: