tid ?

| Postat i: V.23
Jag önskar mig en klocka där man kan stanna tiden en timme om dagen för att ha tid det här...
I Lördags fyllde gudmor (till dom två små) år så det var fika direkt när man vaknade, sen hem och duscha, iväg till farmor (till dom två små) som fyllde 50 och åt. Sen direkt hem till gudmor igen för då var det party, sen blev det utgång för dom och då gick jag till farmor igen. så det var ett jäkla spring på mig i lördags :P
I söndags hade jag inte datorn på en enda gång, det var bara mys med Johnny. Klev inte upp ur sängen förrän nångång runt 16, gick ut på en liten prmenad, spelade bingolotto och sen var det dags att sova igen. Så Vikt och Mått kommer senare under dagen idag istället. Förlåt för det :)

Tycker du att du har dåligt med tid nu ;) hihi. Vänta bara!

Svar: hihi, ja. det blir nog inte så många utflykter i början när dom två små har kommit fram :P
detblevtva.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: