sömnlös

| Postat i: V.26
Vet inte varför, men Hela natten låg jag med dåligt samvete och kunde inte sova. Kändes typ som ångest, som om jag hade gjort någonting hemskt mot någon annan? hmm.. Somnade inte förrän vid 7-8 i morse iaf och klev upp vid 9 eftersom att jag skulle vara på möte kl 11.tur att jag kunde somna nån timme här på eftermiddagen iaf, skönt att inte vara helt sömnlös.
Men sen var det dom här busfröna i magen som inte riktigt vill sova när mamma vill :P
Så fort jag lägger mig i sängen och tar det lugnt börjas det med sparkar, kullebyttor, fotbollsmatcher osv.
Inte sådär jätte behagligt med magen mot madrassen och en spark neråt, känns som om magen ska ramla genom sängen :P haha, men man är såklart superglad också för att det rör sig där inne :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: