sängkläder

| Postat i: V.25
alltså, nu har jag suttit i timmar/dagar och letat efter fina sängkläder till Rimliga priser. Men helst seriöst, är det någon mer än jag som  är mer förvånad över dom priserna än barnvagnspriserna ? haha, snacka om att dom kan ta betalt !? Det är klart att man vill ge sitt/sina barn det finaste men jag har svårt att tro att barnen blir lyckligare av sängkläder för 999kr/set ;)

Och inte nog med det.
När man väl hittar någonting som passa plånboken så hittar jag inte storlekar ? Det här gör mig galen. Tex jysk, har täcken i mått: 67x100 & 70x100  och påslakanset därefter. Ikea har 125x110 och dom flesta internetbutikerna har 100x130 ?

vi köpte våran täcke på Ikea (minns inte mått exakt) och fick ett supergulligt bäddset i julklapp åt lillan som är köpt på den här tyg/inredningsbutiken bredvid fru nilssons :) Det passar perfekt! Kommer inte ihåg vad affären heter nu, men kika där om dom har nåt fint i rätt mått? :)

Svar: Okej, tror att du kan mena Hemtex ? Jag var in där i måndags men hittade inte ett enda påslakanset för spjälsäng. Men dom höll på att byta hyllor huller om buller så det var svårt att hitta någonting överhuvudtaget :P
detblevtva.blogg.se

ja så heter den nog :) Okej, kanske dom ska få in nytt sortiment oså, du skulle ha frågat om dom hade nåt inne:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: