Glad tjej!

| Postat i: V.26
Som jag skrev igår så åt vi middag på bortaplan, vi fick biffar, klyftpotatis, den där grymt goda vitlökssåsen, sallad och vitlöksbröd, muuums! Iaf så satt jag i soffan och skrev blogg i väntan på att bli upplockad. Johnny kommer hem och har en vagn med sig :D GLAD TJEJ! :D:D:D Jag visste ju att han var i gävle och förmodligen skulle beställa en vagn, men jag visste inte att han skulle komma hem med en igår !? Jag trodde att det var en "beställningsvara", och att man skulle behöva vänta i flera veckor innan man fick hem den, men så var det inte. Nu står den i vår lilla etta och tar plats och bara skriker efter att få bli använd :P

Har försökt få bra bilder på den, men Iphones kamera är ju helkass inomhus så ni får vänta tills jag har fått hem pappas systemkamera som jag ska få "låna." ;)
Det blev en svart Teutonia iaf :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: